راهنمای خرید بهترین کاغذ دیواری اداری

یازار :

+0 به یه ن

اهمیت استفاده و نصب کاغذ دیواری اداری زمانی به چشم می‌آید که قصد داشته باشید محیطی مدرن و زیبا را داشته باشید. کاغذ دیواری طرح ها و رنگ های متنوعی دارد که با توجه به نوع محیط خود و سایر عوامل تاثیرگذار می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.

در این پست به بررسی انواع طرح ها و رنگ های کاغذ دیواری اداری می‌پردازیم و نکاتی که لازم است از آن ها اطلاع داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهیم…

چه رنگی برای کاغذ دیواری اداری مناسب است؟

دکوراسیون فضای اداری معمولا آرام، روشن، پرنور و عاری از هر رنگ و طرحی است که موجب حواس پرتی شود. برای این منظور، کاغذ دیواری اداری رنگ روشن و معمولا از رنگ های خنثی انتخاب می شود.
رنگ های طوسی روشن، سفید، بژ، آبی بسیار روشن، لیمویی، سبز کم رنگ و استخوانی برای دفتر اداری عالی است.

کاغذ دیواری های رنگ روشن را می توان با کاغذ دیواری های تیره هماهنگ با آن ست کرد. بدین صورت که معمولا یک دیوار با کاغذ دیواری تیره پوشش داده می شود و روی سایر دیوارها، کاغذ دیواری روشن هماهنگ با آن نصب می شود.

دیوار پشت میز کار که دید بیشتری از بیرون از دفتر دارد و در عین حال در مقابل چشم فردی که در داخل دفتر مشغول کار است، نیست، دیواری مناسبی برای نصب کاغذ دیواری تیره تر است.

 

بهترین طرح کاغذ دیواری برای اداره و شرکت

در هر دکوراسیون، رنگ ها باید هارمونی داشته باشد. طرح کاغذ دیواری اداری معمولا طرح مدرن، هندسی یا ساده است.

همچنین اگر دفتر کار به صورت لاکچری یا کلاسیک دیزاین شده باشد، می توان از بعضی کاغذ دیواری های کلاسیک برای دکور آن استفاده کرد.

کاغذ دیواری های ساده و مدرن در عین حال که به افراد آرامش می دهد، انرژی لازم برای انجام فعالیت های شغلی را در فضا به وجود می‌آورد.

کاغذ دیواری ساده فضا را شلوغ نمی‌کند و به همین جهت می توان از تجهیزات و لوازم دکوری در دفتر استفاده کرد. به علاوه، در فضایی که بیشتر کاغذ دیواری ها ساده است، می توان نقشه های دیواری و تابلو روی دیواری نصب کرد.

 

کاغذ دیواری اداری

 

در دکوراسیون دفاتر کار، هر اتاق یا قسمت از شرکت می تواند دکوراسیون داخلی و سبک کاغذ دیواری کاملا متفاوتی داشته باشد. چراکه کاربرد فضاهای مختلف داخل شرکت با هم فرق می کند و هر یک از مدیران و کارکنان شرکت، فضای خصوصی و دفتر کار خاص خود را دارد.

نارنجی در کلاس‌های درس یا مکان‌هایی که افراد زیادی حضور دارند، رفتارهای اجتماعی را ارتقاء می‌دهد.

بنفش رنگ خلاقی است و در محیط‌های کار و آموزش کارایی زیادی دارد. اگر در کنار زرد قرار بگیرد، جلوه خاصی داشته، حس قوی‌ای ایجاد می‌کند.

نصب کاغذ دیواری اداری

یکی از دلایل اصلی اینکه کاغذ دیواری برای محیط اداری مورد توجه قرار گرفته نصب سریع و راحت آن است که بسیار مورد توجه شرکت ها در طراحی دکور قرار گرفته و علاوه برمزیت ذکر شده کثیف کاری و بوی رنگ های شیمیایی که تا مدت ها باقی می‌ماند را ندارد.

قبل از انتخاب کاغذ دیواری برای دفتر کار باید به رنگ و طرح مبلمان و میز و صندلی اداری خود توجه ویژه ای داشته باشیم، زیرا در صورت عدم هماهنگی این محیط اداری ما را کسالت آمیز می‌کند.

معمولا کاغذ دیواری های اداری را با رنگ پارکت لمینت کف اتاق ست می‌کنند که جذابیت بیشتری داشته باشد.

مزیت انواع طرح های کاغذ دیواری

 

خرید کاغذ دیواری

 

استفاده از کاغذ دیواری با رنگ های شاد و اشکال هندسی میتواند انرژی و فعالیت را به محیط اداری ما ببخشد و آن را متحول کند.

استفاده از کاغذ دیواری تصویری با طرح طبیعت میتواند محیط اداری را به محیطی شاد و سرزنده تبدیل کند و باعث افزایش راندمان کاری بشود.

کاغذ دیواری ها انتخاب شده در محیط اداری باید به نحوی باشد که فضا را در راستای افزایش راندمان کارمندان سوق دهد.

چگونه بهترین طرح کاغذ دیواری را انتخاب کنیم؟

گام اول تعیین سبک و ثیاق محیط کاریتان است. به طور مثال برای محیط اداری ای که سبکی بسیار مدرن دارد، باید از کاغذ دیواری هایی ساده و با نقش و نگار کم استفاده کنید.

کاغذ با مشخصات ذکر شده محیط شما را آرام و منظم خواهد کرد؛ همچنین اگر از کاغذ هایی با رنگ روشن و ملایم استفاده شود، آرامش بیشتر در فضا جریان خواهد یافت.
گام دوم سنجش ابعاد سطوح و دیوارهایی است که قرار است کاغذ دیواری انتخابی شما به روی آن نصب شود.

به طور مثال اگر محیط کاری شما دارای سقفی کوتاه است به گونه ای که محیط کارتان را کوچک نشان میدهد، بهتر است برای پوشش دیوارها، از کاغذ دیواری با طرح های عمودی استفاده شود.

جمع بندی

با در نظر گرفتن مواردی که در بالا گفته شد، باید بتوانید یک انتخاب صحیح داشته باشید. اگر کاغذ دیوار به درستی انتخاب نشود تاثیر منفی بر جلوه و زیبایی دفتر کار شما خواهد داشت. می‌توانید برای دریافت مشاوره، با طراحان دکوراسیون پرچین در تماس باشید تا آن‌ها شما را برای یک خرید مناسب راهنمایی کنند.


  • [ ]