شیشه هوشمند چیست؟

یازار :

+0 به یه ن

آیا می دانید شیشه هوشمند چیست؟

آیا از ساختار و کارایی این محصول اطلاع دارید؟ آیا می دانید شیشه های هوشمند امروزه بخش مهمی از مصالح ساخت و ساز را در تشکیل می دهند؟

از گذشته تا به حال شاهد تغییرات بسیار در مصالح ساختمانی و پروژه های عمرانی می باشیم؛ که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی مصالح مدرن و لوکسی تولید و کشف شده است. از جمله این مصالح می توان به شیشه هوشمند اشاره نمود؛ که در پارتیشن بندی اداری نیز بسیار کاربرد دارد.

همانطور که می دانید، شیشه یکی از قدیمی ترین و پرمصرف ترین مصالح استفاده شده در ساخت و سازها می باشد؛ که در دنیای امروز با تنوع بسیاری مواجه است. به گونه ای که هر یک از انواع شیشه های طراحی شده؛ برای استفاده در زمینه های مختلفی کاربرد دارد. با گذشت زمان و سوق یافتن جهان به سوی مدرنیته؛ شاهد ساخت و سازهای شیشه ای می باشیم که در این میان برای داشتن استحکام و مقاومت بالا، ایده ها و اکتشافات بسیاری رخ داده است؛ که شیشه هوشمند یکی از این موارد بوده و نسبت به شیشه خام یا اولیه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

امروزه خرید و فروش شیشه های هوشمند بسیار رونق یافته است. این امر نشان دهنده اهمیت استفاده از آن در پروژه های عمرانی می باشد. حال برای برخی از مخاطبان جای سوال می باشد که شیشه های هوشمند دارای چه ویژگی ها و کاربردی می باشند و اصلا این مصالح به چه دلیل هوشمند نامیده می شود؟

چرا هوشمند؟

در پاسخ می توان گفت شیشه های هوشمند همان شیشه های سکوریت بوده و قابلیت تنظیم میزان نور عبوری از خود را به دو شکل مات و شفاف دارا می باشند. هم چنین در طراحی این مدل شیشه ها در بین دو لایه شیشه لمینت شده از اسمارت فیلم استفاده می کنند که یک لایه فیلم با مدت زمان استفاده بالا به شمار می رود.

ویژگی های شیشه هوشمند

شیشه هوشمند

تکنولوژی استفاده شده در ساخت و ساز در سال های اخیر سبب گسترش و توسعه بی نظیر پروژه های عمرانی در سراسر نقاط جهان شده است. استفاده از شیشه هوشمند در ساخت و سازها تاثیر بسیار ویژه ای را به دنبال داشته است؛ که با توجه به تمایل افراد برای دست یابی به زندگی مدرن و راحتی بیشتر و هم چنین حفظ حریم خصوصی و شخصی سازی محیط، به این مصالح روی آورده اند. همانطور که می دانید شیشه هوشمند محصولی با ویژگی ها و مزیت های بسیار می باشند؛ که وجود قابلیت های بسیار این محصول سبب متمایز شدن آن با دیگر انواع شیشه ها شده است.

از جمله ویژگی های شیشه هوشمند می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– ایجاد حریم شخصی برای افراد استفاده کننده
– امکان کاربری به عنوان صفحه نمایش در امور آموزشی
– قابلیت عایق صوتی بودن
– کنترل کردن اشعه های مضر و خطرناک و آنتی یو-وی بودن شیشه ها
– امکان استفاده در اتاق های کنفرانس، اتاق جلسات، پارتیشن اداری و اتاق خواب ها
– نفوذ پذیری نورهای مرئی در حالت خاموش این شیشه ها
– ارزان بودن تعمیرات و نگهداری شیشه
– قابلیت ایمنی بالا در برابر ضربه خوردن در حوادث و یکپارچه ماندن شیشه ها
– قابلیت اجرا و کنترل میزان ماتی با کلید و کنترل

 

در سال های اخیر شیشه هوشمند محصولی بسیار محبوب بوده و با بهره مندی از فناوری مدرن، طراحی و عرضه می شود.

شما کاربران عزیز می توانند به منظور خرید و سفارش شیشه هوشمند، با به صرفه ترین قیمت و همچنین با بالاترین کیفیت، از وب سایت پرچین ما دیدن فرمایید؛ و این محصول را در کوتاهترین مدت سفارش و تهیه نمایید.


  • [ ]