رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون اداری

یازار :

+0 به یه ن
رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون اداری

چه رنگی برای طراحی دکوراسیون اداری مناسب است؟

رنگ های بسیاری وجود دارد که در طراحی های امروزی به کار برده می‌شوند. برای تعیین رنگ در دکوراسیون اداری خود ابتدا باید نوع کسب و کار و روحیه خود و کارمندان را در نظر بگیرید. داشتن یک دکوراسیون ایده آل آرزوی هر مدیری است؛ زیرا یک طراحی خوب هم به آسایش کارمندان کمک می‌کند و هم رضایت مشتری را به دنبال دارد.

از رنگ های سبز و آبی برای ایجاد دکوراسیون اداری آرام بخش استفاده کنید!

تنالیته های مختلف آبی می توانند فضایی آرامش بخش را ایجاد کنند و همچنین این رنگ باعث ایجاد وضوح و تمرکز می‌شود. همچنین رنگی جذاب برای برندهایی که مایل به دستیابی به شخصیتی مستحکم و با ثبات هستند، مناسب است.

رنگ سبز معرف تعادل و رشد است. رنگی است که افراد را با طبیعت اطرافشان پیوند می‌دهد. مانند آبی، سبز می تواند جویی آرام بخش و احساس تعادل و هماهنگی را با محیط طبیعی به وجود آورد. همچنین رنگ سبز به عنوان رنگ القای خلاقیت و بهره وری در فضای اداری شناخته شده است. رنگ سبز باعث می شود تا کارمندان به وضوح فکر کرده و به تعامل بپردازند. بهترین روش به کار بردن رنگ سبز در دکوراسیون اداری در دیوار ها و گیاهان طبیعی است.

دکوراسیون اداری چه نقشی در جذب مشتری دارد؟

زرد، نارنجی و قرمز رنگ هایی با انرژی بالا

رنگ زرد برای افزایش روحیه فضا: اگر قصد دارید فضایی پر انرژی و مثبتی را ایجاد کنید، رنگ زرد را حتما استفاده کنید. این رنگ اگر به صورت متعادل در دکوراسیون اداری به کار رود، می‌تواند تأثیر عمیقی بر عملکرد کارمندان و حتی مشتریان داشته باشد و حسی از حضور نور خورشید را در فضا ایجاد می‌کند. این رنگ یکی از بهترین گزینه های رنگی برای اداره هایی است که به صورت گروهی به فعالیت می‌پردازند. همچنین رنگ زرد فعالیت های ذهنی را تحریک کرده و انرژی فیزیکی را افزایش می‌دهد.

نارنجی برای ایجاد میل به زندگی

تنالیته های مختلف نارنجی حس گرمی به محیط کاری می‌بخشد. این رنگ همانند رنگ زرد، انرژی زیادی را به فضای کاری منتقل می‌کند.( اما باید در به کار بردن رنگ نارنجی هوشمندانه عمل کنید، زیرا به همان اندازه که می تواند انرژی بخش باشد، استفاده بیش از اندازه آن می تواند تأثیر متضادی را ایجاد کند.)

رنگ سفید و خاکستری

رنگ های سفید و خاکستری عمده رنگ هایی هستند که در تمامی دکوراسیون های اداری جایگاه ویژه ای دارند. رنگ خاکستری هنگامی که با سفید ترکیب می‌شود و به خصوص اگر برخی از عناصر طبیعی به آن افزوده شود، می تواند فضای اداری متعادل، گرم و با انرژی ایجاد کند.

انواع پارتیشن اداری

ایجاد فضای لوکس با رنگ بنفش

همانطور که می دانید بنفش نمادی از سلطنت گرایی، تجمل گرایی و بلند پروازی می باشد. بنفش رنگی جادویی و پر از راز و رمز است. با وجود این به دلیل عدم تطابق آن با طبیعت یک رنگ کاملا مصنوعی به حساب می آید.

پارتیشن پرچین گزینه ای مناسب برای طراحی دکوراسیون

اگر به دنبال تولیدی مناسبی برای پارتیشن اداری می‌گردید؛ پرچین با بیش از دو دهه سابقه انتخابی شایسته به شمار می‌آید. شما می‌توانید طراحی دکوراسیون اداری خود را به پرچین بسپارید و در انتها از نتیجه کار لذت ببرید. برای دیدن نمونه کارها می‌توانید به بخش محصولات مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشورت و راهنمایی می‌توانید قبل از مراجعه حضوری با پرچین تماس بگیرید.



  • [ ]